انجام تعمیر توسط تکنسین های اردبیل فیکس
2-1-کاربر با ثبت درخواست در وبسایت اردبیل فیکس و همچنین با هر بار استفاده از خدمات اردبیل فیکس میپذیرد که قوانین و مقررات جاری اردبیل فیکس را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی ، آن را پذیرفتهاند. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییر کند. بدیهی است هر گونه بند، ماده و یا تبصرهای که در آینده به این قوانین و مقررات اضافه شود، مقدم برقوانین گذشته بوده و این وظیفه بر عهده کاربران است که قبل از هر بار ورود به وبسایت اردبیل فیکس، این قوانین را مطالعه نماید.
2-2- کاربر میپذیرد هنگام ثبت درخواست اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح در وبسایت وارد کنند و مسئولیت عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص بر عهده کاربر میباشد. در صورت اثبات خلاف این موضوع، اردبیل فیکس مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذیصلاح میباشد.
2-3- با استفاده از خدمات اردبیل فیکس کاربر میپذیرد و موظف میشود که از اردبیل فیکس برای انجام هیچگونه فعالیت غیرقانونی و خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران یا خلاف شرع یا در تضاد با عرف جامعه استفاده نکنند.
2-4- کاربر میپذیرد که ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی اردبیل فیکس با آنها استفاده شود. کاربر میتواند درخواست کند که ارسال این پیامها قطع شود اما همزمان میپذیرد که ممکن است با انصراف از دریافت این پیامها، در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شود و یا اطلاعات مقتضی بهموقع به ایشان نرسد.
2-5- اردبیل فیکس ممکن است کدهایی به منظور هدیه به کاربر ارایه کند که با وارد کردن این کدها در سایت، ممکن است درصدی از هزینه خدمات کاهش یابد.نحوه ارایه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آنها، منوط به تشخیص و صلاحدید اردبیل فیکس بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی را در این خصوص نخواهد داشت.
2-6- کاربر میپذیرد کدهایی که جهت کاهش هزینه خدمات به وی داده میشود، ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که اردبیل فیکس برای ارایه این کدها هزینه ای از کاربر دریافت نمیکند، این حق برای اردبیل فیکس محفوظ است تا مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین درصورتی که اردبیل فیکس تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیرقانونی بوده است، میتواند این کدها را باطل یا حذف کند.
2-7- کاربر میپذیرد که اردبیل فیکس تنها خدمات نرمافزاری است که ارتباط بین تکنسین وکاربر جهت توافق بر انجام یک خدمت تعمیر را فراهم میکند. در خدمات اردبیل فیکس، تکنسین مختار است یک درخواست خدمت را بپذیرد یا رد کند. همچنین کاربر پس از ارسال درخواست خدمت تعمیر، مشخص شدن تکنسین و قبل از آغاز عزیمت تکنسین به مقصد موردنظر، مختار است درخواست خدمت را لغو نماید. لذا هر درخواست خدمت باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل و رابطه قراردادی بین تکنسین و کاربر در نظر گرفته شود.
2-8- کاربر میپذیرد امکان استرداد هزینههایی که وی به اردبیل فیکس میپردازد, وجود ندارد.
2-9- کاربر میپذیرد هزینه خدمات تعمیر از طرف اردبیل فیکس مشخص میشود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینه خدمات نمیتواند داشته باشد. بدیهی است از آنجایی که کاربر مجاز به عدم پذیرش هزینه اعلام شده از سوی اردبیل فیکس است، در صورت قبول خدمات، متعهد به پرداخت آن میباشد و به همین منظور کاربر مذکور با قبول این شرایط و مقررات، اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبه را به اردبیل فیکس اعطا مینماید.
2-10- کاربر میپذیرند هزینه خدمات ارایه و اعلام شده از سوی اردبیل فیکس، ممکن است بسته به ویژگیهای خدمت ارایه شده از جمله نوع خدمت، مدت زمان تخمینی جهت انجام خدمت، تغییرات اعلام شده در حین خدمت و یا عوامل دیگر تغییر کند. در هر صورت رقم اعلام شده از سوی اردبیل فیکس بر اساس استانداردهای موجود و صلاحدید اردبیل فیکس تعیین شده است و در صورت پذیرش از سوی کاربر، ایشان حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.
2-11- کاربر میپذیرد هیچ زمانی درخواستی برای اردبیل فیکس ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از خدمات اردبیل فیکس را داشته باشد. اگر کاربر پس از ارسال درخواست و پذیرش درخواست توسط یک تکنسین، درخواست را لغو کند یا در مکان مشخص شده به عنوان محل ارایه خدمت در زمان مشخص حضور پیدا نکند، متعهد به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب طبق مبلغ درج شده در متن قوانین و مقررات میباشد.
2-12- بعد از مراجعه تکنسین به محل خدمت و بررسی و عیبیابی کالای موردنظر، اگر به دلیل غیرقابل تعمیر بودن کالا و یا مواردی مانند موجود نبودن قطعات یدکی و موانع تخصصی، امکان تعمیر کالا در محل وجود نداشته باشد، کاربر موظف به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب میباشد.
2-13- چنانچه کاربر اقدام به فحاشی، توهین، ضرب و جرح و یا سایر اقدامات خلاف قانون علیه تکنسین نماید، حق مراجعه تکنسین به مراجع قضایی ذیصلاح محفوظ است. علاوه بر آن اردبیل فیکس حق مراجعه به مراجع قضایی جهت اعاده حیثیت و جبران لطمههای مادی و معنوی به شهرت و اعتبار تجاری خود را خواهد داشت.
2-14-تحویل گوشی به کاربر منوط به پرداخت هزینه تعمیر از سوی کاربر است . چناچه پس از پایان تعمیر دستگاه و اعلام آمادگی اردبیل فیکس برای ارسال دستگاه , کاربر جهت پرداخت هزینه تعمیر و تسویه به صورت یکجا اقدام ننماید , دستگاه به مدت 7 روز در دفتر اردبیل فیکس نگهداری می شود و پس از آن هزینه تعمیر دستگاه به نرخ روز مجددا به کاربر اعلام می گردد , در صورت عدم پرداخت , علاوه بر محاسبه هزینه تعمیر به نرخ روز, به ازای هر روز نگه داری روزانه مبلغ صد هزار ریال به عنوان خسارت و وجه التزام برای کاربر در نظر گرفته می شود که در زمان تحویل دستگاه باید پرداخت گردد . در صورت عدم پرداخت کاربر پس از 90 روز کاربر هر گونه ادعایی را نسبت به مالکیت گوشی از خود سلب می نماید.