مشتریان گرامی می توانند با استفاده از فرم الکترونیکی زیر نسبت به ارسال پیام یا سفارش خدمات اقدام نمایند . گفتنیست که پیام شما به محض ارسال در صف پیام های دریافتی اردبیل فیکس وارد و در اسرع وقت توسط همکاران ما مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز با شما تماس خواهد گرفته شد . همچنین شما می‌توانید از بخش سوالات متداول به برخی از پرسش و پاسخ های رایج دسترسی داشته باشید . از اعتماد شما سپاسگزاریم .

شماره تماس
۹۲۷۱ ۱۵۴ ۰۹۱۴ ( قطبی )
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/ardabilfix
شعبه یک
اردبیل ، مابين شريعتی و ايستگاه سرعين ، دفتر اردبیل فیکس
شعبه دو
اردبیل ، چهارراه امام ، بازار صدف ، طبقه همکف ، پلاک 60

کارشناسان تعمیرات ما بسته به مدل و میزان خرابی پس از اینکه شما محل و زمان را مشخص کردید ، گوشی شما را در کمتر از دو ساعت کاری تعمیر خواهند کرد.

خیر ، به یمن استفاده از قطعات اصلی و داشتن کارشناسان متخصص ، ما مطمئن هستیم که قادریم هر گونه تعمیراتی رو انجام دهیم ، آن هم در کمترین زمان ممکن ! با اردبیل فیکس شما هیچ وقت پیش پرداختی نخواهید داشت. شما مستقیما هزینه را بعد از اتمام تعمیر به کارشناسان ما پرداخت خواهید کرد.

تمام قطعات یدکی ای که ما برای تعمیر دستگاه شما استفاده می کنیم ، از تولید کنندگان قطعات اصلی تامین می شوند و کیفیت انها برای مادام العمر تضمین شده است. در نهایت ، تمامی قطعات تعویض شده توسط کارشناسان مت شامل گارانتی می باشند . گارانتی اردبیل فیکس شامل بازه زمانی سه ماهه برای کلیه باطری ها ، 6 ماهه برای مدلهای آیفون و یکساله برای سایر مدلها می باشد.

درخواست استفاده از گارانتی بسیار ساده و راحت هست. آن هم به این دلیل که فقط تعداد اندکی از مشتری های ما نیاز به این کار پیدا می کنند. وقتی ما موبایل شما را تعمیر می کنیم ، برای همیشه تعمیرش می کنیم. اما اگر یک درصد اتفاقی افتاد ، با ما تماس بگیرید و مشکل را توضیح بدید ، ما خیلی سریع با شما تماس خواهیم گرفت.

ما همواره در تلاشیم که دستگاه های بیشتری را به لیست خدمات اردبیل فیکس اضافه کنیم . در حال حاضر اکثر دستگاه های موبایل شامل آیفون ، سامسونگ و … همچنین برندهای معتبر دستگاه های تبلت را پشتیبانی می کنیم .

شما می توانید به سه روش با ما در ارتباط باشید :
روش اول : از طریق تماس با شماره همراه ۹۲۷۱ ۱۵۴ ۰۹۱۴
روش دوم : از طریق دایرکت اینستاگرام به لینک www.instagram.com/ardabilfix
روش سوم : از طریق صفحه ثبت سفارش

نیروهای اردبیل فیکس دارای گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد بوده و از دیگر فیلترهای تایید صلاحیت ما عبور کرده‌اند تا مشتری با خیال راحت به آنها اعتماد کند. این نیروها ، دوره‌های آموزشی تخصصی و نیز دوره‌های ارتباط با مشتری دیده‌اند تا با بهترین کیفیت ممکن ، خدمات را ارائه دهند.